خبرهای جدید از بیت کوین| و بازار رمزارزها + نظرات بزرگان *بازار درباره بیت کوین + $تحلیل جدید

پس از اینکه بیت کوین در هفته های اخیر حمایت های قیمتی خود را از دست داد و به قیمت 17500 دلار سقوط کرد هم اینک در قیمت های 21000 دلاری در حال نوسان است و البته هنوز قدرت خریداران در بازار دیده نمی شود.

از دید روانشناسی معامله گران همنیک شاخص ترس در محدوده 24 است که نسبته به هفته گذشته که این عدد در محدوده 11 بود، به نسبت بهتر شده است اما از نظر رواشناس معامله گری هنوز این عدد در محدوده ترس شدید قرار دارد و در این زمان فعلا بازار با ترس روبروست.

اما در این بین بعضی از بزرگان نظرات جالبی ارائه کرده اند که در نوع خود جالب توجه است.

بطور مثال پیتر شیف که یکی از منتقدین بیت کوین بوده در مصاحبه اخیر خود وقتی که از او سوال میشود آیا حاضر است بانک خود را در قبال بیت کوین بفروشد، جواب مثبت ارائه می کند. هرچند که او دلیل این جواب مثبت خود را حفاظت از سرمایه مشتریان خود برشمرده است اما سوالی که در ذهن بوجود میاید این است که چطور این همه تغییر در نظر وی ایجاد شده است.

پیتر شیف یکی از منتقدین ارزهای دیجیتال است و قبلا انها را کلاهبرداری خوانده بود. واقعا آیا بیت کوین کلاهبرداری است؟!

نظر جیم بیانکو درباره بیت کوین

تحلیل گر برجسته جیم بیانکو(Jim Bianco) در حساب تویئیترخود اعلام کرد که بیت کوین در 3ماهه اخیر که بدترین 3ماهه خود را پشت سرگذاشته است همبستگی خاصی با سهام آمریکا داشته است. لازم به ذکر است که شاخص S&P500 نیز در 3ماهه اخیربدترین بازدهی را از سال 2008 داشته است. در بازار سهام ایران نیز در این روزها شاهد ریزش شاخص بورس هستیم که پس از رشد کوتاهی اتفاق افتاد.

خلاصه مقاله

در این مقاله نظر دو کارشناس بازار ارائه شد که هرکدام دیدگاههای خاص خود را داشتند. حال باید دید که با توجه به همبستگی بیت کوین و بازار سهام آمریکا، آیا تصمیمات فدرال رزرو می تواند باعث تغییر و بهتر شدن بازار سهام شود و اگر این همبستگی ادامه یابد، پس از آن در بازار رمزارزها و بیت کوین هم تاثیر داشته باشد یا خیر؟!

آیا فدرال رزو می تواند همانند یک جراح متخصص تصمیمات درست اقتصادی بگیرد و مانند یک دکتر راحت حق سهامداران این سهام هایی که گاها بسیار بیشتر از حد نزول داشته اند را بگیرد و در پی آن بازار رمزازها و بیتکوین را نیز تحت تاثیر قرار دهد؟