پیش بینی قیمت طلا + نمودار تحلیلی طلا و نظرسنجی سایت کیتکو| در مورد روند طلا در هفته جدید

تحلیل تکنیکال نمودار طلای جهانی امروز

پیش بینی قیمت طلا یکی از علاقه مندی های بسیاری از معامله گران بازار جهانی و بازار طلای داخلی است هم برای کسانی که مستقیما با این نماد یعنی انس یا GOLD کار می کنند و هم برای کسانی که با نمادهای فارکسی دیگر که به نوعی با طلا مرتبط هستند و در حالت کلی با دلار رابطه دارند هیجان انگیز است. همینطور قیمت طلای جهانی می تواند تاثیر مستقیم بر قیمت طلای ابشده داخلی و طلای 18عیار نیز داشته باشد. بهمین منظور در این پست نمودار تحلیلی طلا بعنوان نظر شخصی نگارنده و همینطور نظرسنجی سایت کیتکو را قرار میدهیم.

نمودار تحلیل طلای جهانی (XAUUSD)

همانطور که در نمودار طلا مشاهده می شود، قیمت طلا در تایم فریم روزانه به دو محدوده مقاومتی برخورد کرده است. پیش بینی می شود که از همین نقطه در مسیر نزول قرار گرفته و به اهداف مشخص شده طی مسیر نماید. اهداف قیمتی در صورت صحیح بودن این تحلیل می تواند محدوده 1690دلار و در صورت ادامه قیمت 1630دلار می باشد. همچنین در صورت شکست دو محدوده مقاومتی فعلی به سمت بالا و تثبیت در آن محدوده این تحلیل نامعتبر می شود که می تواند این مورد را بعنوان حد ضرر برای این تحلیل مد نظر گرفت.

برآورد سایت کیتکو درباره انس جهانی

در ارزیابی هفتگی این سایت معتبر یعنی سایت کیتکو که در اوایل هفته جدید ارائه می شود این نظرسنجی بیان می کند که با توجه به اینکه بعد از اعلام نرخ تورم طلا نتوانست یه شکست به بالا را داشته باشد ولی توانست برای چهارمین بار در این ماه مثبت بسته شود. با این وجود در این نظرستجی که اعلام شد نظرات مساوی بین صعود و نزول حکمفرماست.

تشریح نظرسنجی سایت کیتکو

ارزیابی سایت کیتکو درباره روند قیمتی طلا در هفته جاری

فعالین حرفه ای بازار

در این نظرسنجی همانطور که در تصویر مشاهده می شود 11فعال حرفه ای شرکت کردند که 45.5درصد ازکسانی که در این رای گیری شرکت کرده اند بر این مورد معتقدند که روند طلا صعودی خواهد بود. 45.5 درصد نزولی را انتخاب کرده اندو 9درصد دیگر هم معتقدند بازار بدون روند خواهد بود.

فعالین خرد بازار

در این نظرسنجی که کمتر از 500نفر شرکت کردند و از این بین 42.1درصد روند را صعودی، 28.7درصد نزولی و 29.2درصد هم بازار رنج را پیش بینی کردند.

خلاصه مقاله

در این نوشته تحلیل تکنیکال طلای جهانی با نماد (gold) یا (xauusd) مورد بررسی قرار گرفت و نقاط مهم ذکر شد همچینین به این سوالات پاسخ داده شد که نظر فعالین حرفه ای بازار در مورد روند قیمتی بازار طلا چیست و در هفته پیش رو چه پیش بینی دارند که این نظر سنجی از سایت کیتکو ارائه شد.

 

همچنین می توانید از مطالب قبلی در مورد طلا از لینک های زیر استفاده کنید.

پیش بینی قیمت طلا + قیمت *طلا رو به افزایش است یا کاهش

تحلیل طلای جهانی (Gold) + بازار ارزرمز امروز|| 2 اسفند

ارزیابی هفتگی سایت |کیتکو(Kitco) از روند طلای جهانی (|GOLD)، آیا روند صعودی طلا ادامه پیدا میکند؟