آیا {بیت کوین} می تواند در [کوتاه مدت] تا محدوده قیمتی 24هزار تا 29هزار دلار پایین بیاید؟

https://bayanbox.ir/view/5305566084888845732/bitcoin-suport-%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D8%AA-%D8%AD%D9%82.jpg

در تاریخ 18 تیرماه بیت کوین و بازار رمزارزها یک افزایش متوسط را در پی داشت که به بعضی از ضررهای روز پنجشنبه کمک کرد، اما هنوز بعضی از تحلیلگران اندک هشدار می دهند که بیت کوین همچنین این پتانسیل را دارد که در کوتاه مدت تا محدوده 24 تا 29 هزار دلار پایین بیاید.

 

داده های بدست آمده از Cointelegraph Markets Pro و TradingView حاکی از آن است که قیمت بیت کوین صبح جمعه توانست به بالاتر از 34100 دلار برسد.

 

احساسات معامله گران بعد از روند عکس قیمت بیت کوین و بالا رفتن مجدد آن به 34000 دلار کمی مثبت شده اما قیمت کماکان بین مقاومت کلیدی و سطح پشتیبانی قرار گرفته است و کمبود حجم خرید و عدم وجود بایرهای قوی همچنان یک نگرانی بزرگ برای تحلیلگران به شمار می آید.

 

 یک تریدر با نام مستعار Tempting Beef در توییتر، بیان کرد که ارزش کل بازار رمزارزها و ارزش بازار آلت کوین ها همچنان در وضعیت مطلوبی نیست.

 

الی لو رست (Élie Le Rest)، شریک شرکت مدیریت دارایی های دیجیتال ExoAlpha، نیز گفته است که با وجود روند غیر جهت دار در بیت کوین، بازار همچنین شاهد کاهش حجم معاملات است که منجر به معکوس شدن در داخل محدوده مقاومت و حمایت و صدمه به معامله گران خواهد شد.

او اضافه کرد که:

در داخل این محدوده، به طور معمول در بازارهای اینچنینی که دارای نقدینگی کم هستند ما شاهد پامپ ها و دامپ هایی خواهیم بود که قیمت ها قبل از کاهش سریع، به آهستگی بالاتر می روند.”

به گفته شریک شرکت مدیریت دارایی های دیجیتال ExoAlpha:

با وجود این عوامل که در هم اکنون توسط بازار قیمت گذاری شده است، ما همینطور شاهد استقبال شدید بیت کوین توسط مدیران دارایی سنتی هستیم که به دنبال یک نقطه ورود خوب می گردند تا موقعیت بعدی را راحت استفاده نمایند.

 

چه چیزی باعث شده که بیت کوین (Bitcoin) در بالای 30هزار دلار پشتیبانی شود؟

با وجود اینکه که قیمت BTC به زیر سطح حمایت هفتگی نزدیک به 34،500 دلار رسیده، اما تحلیلگر رمزارزها با نام مستعار Rekt Capital در توییتر این مورد را بیان کرده که این قیمت در سطح حمایتی دیگری در محدوده 32200 دلار پشتیبانی شده و باعث تغییر عمده ای در روند نخواهد شد.

 

خاطر نشان می وشد که قیمت بیت کوین در لحظه نگارش این متن در حدود 856/500/000 تومان می باشد.